lördag 1 januari 2011

Om dagen idag...

Nyårsdagen.
Kanske den "döaste" dagen av årets alla dagar.
Allt är stängt (åtminstone om man bor i en håla som Kalmar).
Började alltså dagen med sovmorgon och kaffe på sängen.
Efter kryss och allmänt pyssel tog vi en promenad i ordentlig blåst och sen har jag suttit här vid datorn. Man kan sammanfatta känslorna för det såhär:

Såhär ser det ut i förrådet just nu.
Banankartonger som bara väntar på att packas.
Hade mycket hellre tagit tag i det just nu.

Istället har jag analyserat bland annat denna artikel för rapportskrivandet.

Och eftersom Rivstarten inte börjat än, så unnade jag mig
detta till arbetet för att underlätta...

Å då går det såhär bra :-)

1 kommentar:

  1. Sv: Åh va glad jag blir!! Hoppas du får ett härligt 2011. Jag är riktigt peppad nu inför vår kollektiva rivstart. Tror också vi kan droppa ett maffigt antal kilon ihop.

    Krams!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...