lördag 15 januari 2011

Imorgon blir det tema

Imorgon är det dags för inlägget jag utlovade för en vecka sen. Inlägget med lite tankar om vad jag gör när motivationen tryter och inte är på topp.

I tisdags lade jag ut en före och efterbild på mig här i bloggen om ni minns. Visst är det en bra motivation för att hålla sig på banan.
Jag har sett på lite olika hålla att flera har följt efter och lagt ut inspirerande bilder.

Skulle ni som har gjort det, eller kanske ni som gör det nu, vilja kommentera här eller maila och skicka över en länk till just det inlägget.
Jag skulle vilja samla alla dessa länkar i ett och samma inlägg.
Vilken inspiration det skulle bli :-)

Och på samma tema tänkte jag lägga ut ytterligare en före och efter bild på mig, denna är från en artikel i Expressen som publicerades mellandagarna 2009. Ni kan läsa den här och såhär såg bilden ut.


Nu mina vänner kallar sängen! Godnatt på er!

3 kommentarer:

  1. OMG! Ja, vilken skillnad! Tänker speciellt på bilden högst upp.
    Det är ju där jag är nu. Strax under 90.....

    SvaraRadera
  2. Okej här är länken även här:
    http://baracecilia.blogspot.com/2011/01/personlig-peppning.html
    Det är peppande och det är hit jag vill igen!!

    SvaraRadera
  3. Här har du en länk till några av mina bilder. http://ilfart.se/?page_id=449

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...