måndag 3 januari 2011

Idag såg jag sanningen i vitögat

Jag ställde mig på vågen och hivade fram måttbandet.
Hujedamej!

Såhär såg det ut:


Det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det!
Tog lite förebilder också.
Frugan var så snäll att hon kom på att om man tar utan blixt så ser det värre ut, citat "då ser man alla valkarna, liksom". Hon är väl för söt min fru!
Hon hade dessvärre rätt. Bilderna utan blixt såg värre ut helt enkelt.

Nu kommer ni inte att få se någon av bilderna här ännu, inte förrän jag har bilder att visa upp där man ser en färändring... Ni får hålla er till tåls. Nästa fototillfälle är om fyra veckor.

Idag har jag också fyllt på listan med nya deltagare i Rivstarten. Kolla in den här.
86 deltagare är vi i skrivande stund och vårt mål är att gå ner 437,9 kilo!
Och än är det såklart inte för sent att anmäla sig!

Titta gärna in på listan och se att du finns med och att informationen är korrekt, och passa kanske på att titta in hos någon av de andra deltagarna för inspiration.

Själv drar jag till Maxi och veckohandlar till menyn (som nu äntligen är gjord) sen blir det massor med plugg i eftermiddag.
Tack för alla idéer på tema jag efterlyste igår. Jag har satt igång att fundera och ska nog få ner ett eller annat på pränt de närmaste dagarna. Och har du nåt du vill läsa om får du gärna hojta till!

Ha en fortsatt bra Rivstartsdag!

2 kommentarer:

  1. Hej !
    Vi har varit länkvänner på min gamla blogg "viktminskning".
    Nu har jag en ny blogg och undrar om du vill vara länkvän med mig även där?
    Du hittar mig på http://wellnessfight.wordpress.com/

    SvaraRadera
  2. Lycka till nu och kör hårt! Nästa år hänger jag på igen! Ska ladda hela året jag lovar:-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...