måndag 17 januari 2011

Halvvägs

Den här viktkämpen studerar journalistik i det privata.
I och med morgonens inläming av rapporten i Medieanalys och eftermiddagens start av kursen Digtal publicering är jag nu halvvägs in i min utbildning. Om ett och ett halvt år är jag färdig journalist.
Jag firar det i all enkelhet :-)
Med köttfärssås och rivna morötter till middag och förhoppningsvis ett kanonresultat i kvällens rapportering av Rivstarten! Du har väl inte glömt att rapportera Ditt resultat!

7 kommentarer:

  1. Minus 1 kg denna vecka och det får man vara nöjd med.

    SvaraRadera
  2. Meddelar min veckliga viktrapport. 1,8kg visade vågen imorse :) //Grabriella

    SvaraRadera
  3. men jag måste vara totalt FÖRVIRRAD tror jag glömmt att skicka in veckans resultat

    - 1,6 kg

    åh det känns så bra...

    Anna

    SvaraRadera
  4. Hej,
    jag vill passa på att meddela att jag gått ner 1,2 kilo denna vecka! Tjiihoo! :)

    SvaraRadera
  5. Rivstarten, resultat för senaste veckan = -0.5 kg :)

    SvaraRadera
  6. Minus 0,4 stod vågen på i morse :-)

    SvaraRadera
  7. Minus 0,9 för mig denna vecka :) / Emmi E

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...