lördag 8 januari 2011

Detta gör mig glad

Rivstart 2011 finns ju på Facebook, och för er som ännu inte är med där så vill jag dela med mig av ett av inläggen där. Det här gör mig glad, det är såhär Rivstarten ska funka. Vi ska på stöd och peppning av varandra att få en fantastisk start och fortsättning på 2011. Läs och njut av inspirationen, det gjorde jag...


Hoppas det går att se vad det står. Det handlar alltså om att samla inspiration och Annika och Chrissan gjorde det med hjälp av Bloglovin. Har du redan bloglovin lägger du enkelt till denna bloggen genom att klicka på denna knappen.

Follow Cornelia Tonéri

Annars gör du enkelt en lista här.

Idag välkomnar vi även den första killen i Rivstartsgänget. Det är Jessicas sambo som tyckte det var för lite killar i gänget. Och det har han ju helt rätt i eftersom han är den första, men kanske inte den sista?

Och nu börjar de första resultaten ticka in. Och det som gäller är alltså: Rapportera ert resultat, alltså viktminskningen sedan förra veckan, endra här på bloggen i en kommentar på valfritt inlägg, via mail till cornelia.toneri@gmail.com eller som någon form av meddelande på Facebook för er som har det.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

2 kommentarer:

  1. Ja det är så skoj att ha hittat så många bloggare som man blir peppad av nu med hjälp av denna rivstart :-)

    Skoj med en grabb i gänget oxå :-)

    Ha en skön kväll.

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med! minus 4 kg till 28 februari!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...