lördag 1 januari 2011

2011 har börjat

Och det har börjat bra!
Med sovmorgon till tjugo över nio och kaffe på sängen.
Med löst Melodikryss.
Med lite fil och en surdegsmacka.
Och snart lite plugg.
Eller fel av mig, mycket plugg.
Jag ligger efter.
Ska ta ifatt idag.
Inte så taggad för det.
Det blir nog en promenad också. Vädret är ostabilt så det gäller att ta sig ut när det är okej.
Rivstarten börjar inte ännu. (Och det är inte för sent att anmäla sig!)
För mig börjar den på måndag.
Idag drar jag bara ner - på socker och gott.
Vänjer mig vid tanken!
Hur har ni det denna första dag på 2011?

5 kommentarer:

  1. Hej! Skulle vilja anmäla mig till rivstart 2011. -6 kg tom den 28 feb :) MVH Fia

    SvaraRadera
  2. Det låter som om ditt år börjar riktigt bra, skönt med lite mjukstart.
    Men på Måndag kör vi! Jag är riktigt taggad :)
    Kram Mimmi!

    SvaraRadera
  3. 2011 blir säkert ett bra år, eller rättare sagt, ett år som alla andra med bra och mindre bra saker.

    Jag gv mig ut på min vanliga runda och även om det inte var direkt kallt så var inte vinden nådig!

    SvaraRadera
  4. Känner på mig att detta blir ett bra hälsoår.
    Roligt med dina lilla årsresume för 2010

    SvaraRadera
  5. Jag satsar på 4 kg på 8 veckor, kram Tweety

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...