söndag 5 december 2010

Vilken underbar söndag

Ska strax krypa ner under täcket men innan dess tänkte jag bara säga att jag har haft en alldeles strålande söndag.

Sovmorgon till halv tio.
Frukost på sängen av mina flickor.
Började dagen med lite yoga och styrka.
Fortsatte dagen med Vinterstudion och en promenad.
Har bakat kärleksmums - som inte blev lika bra som de förra i och för sig...
Har lagat middag som blev ganska god om jag får säga det själv.
Har läst ut boken jag ska skriva ett paper på till på fredag.
Och nu har jag haft lite slötid för mig själv på kvällskvisten.

Detta mina vänner är receptet för en alldeles perfekt söndag.
Over and out!

1 kommentar:

  1. Shit, det var en välfylld söndag. Förstår att du känner dig nöjd, för sysslolös har du inte varit. :)

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...