tisdag 14 december 2010

Vi är med - ska inte du också "joina"?

Rivstart 2011 alltså.
Vi ligger i startgroparna.
Vi kör igång 3 januari 2011 och 8 veckor framåt i tiden ser vi till att få en kanonstart på det nya året och på vår viktminskning.
Oavsett om du gjort det förr, är helt nybörjare eller kanske gammal viktkämpe som råkat lägga på dig ett och annat hekto är du välkommen!

Du som deltagare meddelar mig hur mycket ditt mål är att gå ner på 8 veckor. Det gör du senast den 2 januari.
Jag som samordnare antecknar detta här på bloggen.
Varje vecka rapporterar du in det du lyckats gå ner (eller gud förbjude upp) vid veckans vägning.
Varje vecka på söndagarna rapporterar jag veckans resultat för alla.
Deal?!

Följande har hittills anmält sitt intresse:

Deltagare - Mål (minus på 8 veckor) - Nedgång under Rivstarten

Cornelia
Yvva
Maggan
Emma
Maria
Therese
Heidi
Nina
Malin
Chrissan
Anna
Prralin
Elin - 3 kg
Anna-Lena - 5 kg
Annie - 5 kg
Bondbruden - 5 kg
Anna Drott - 3 kg

17 deltagare hittills alltså. Några av er har redan satt upp ett mål. Då står det bredvid ert namn.
Har jag missat någon? Hojta till!
Och nya deltagare kan bara hojta till, i en kommentar eller på mail cornelia.toneri@gmail.com

Häng på och låt starten på 2011 bli starten på ett helt nytt liv!

Update 20101229
Senast uppdaterade listan över deltagare och andra instruktioner hittar du här.

25 kommentarer:

  1. jag är med igen, tänkte att 5 kg på 8 veckor verkar vara realistiskt...

    SvaraRadera
  2. Du kan sätta upp mig också. Mitt mål kan bli tre kilo. Bättre att sikta högt (eller lågt)! :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Som jag har startat denna jul (som inte ens har börjat egentligen), lär jag behöva ner några kilon efter jul. Jag är med! :)

    SvaraRadera
  4. Bättre att uppnå än att misslyckas är min filosofi...
    5 kg ska jag försöka ta bort.
    Om det blir något mer är det ju OK det oxå :)

    SvaraRadera
  5. Jag är med! -3kilo blir målet för min det. Planera planera planera ska bli mitt nya mantra! Sen, samma som du, vill jag klara 5km men jag ska försöka mig på att klara det på 30 minuter, jag klarade det på 38min innan snön kom och förhoppningsvis har jag inte tappat allt för mycket av min kondis.

    Woho! Snart blir det Rivstart av! =)

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Jag är med. Mitt mål är att gå ner 4 kg på 8 vekor!

    SvaraRadera
  7. Jag är med jag också! Mitt mål är att gå ner 5 kg på 8 veckor.
    Hälsn. Sussie

    SvaraRadera
  8. Jag vill också vara med och jag satsar också på 5 kg.

    Krams

    SvaraRadera
  9. Jag är med, mitt mål är 5 kg. :)

    SvaraRadera
  10. Jag är med. Mitt mål är att gå ner 5 kilo på åtta veckor och kunna springa 5 km på 30 minuter. Vi får dock se hur det går med att springa, fortsätter det med en köldknäpp kommer jag inte springa eftersom jag hatar att springa inomhus haha, men vi får hålla tummen för att det fortsätter ligga runt -10 och inte mer! :)

    SvaraRadera
  11. Jag vill vara med! Mitt mål är att gå ner 5 kg på 8 veckor. Kramis!

    SvaraRadera
  12. jag vill jättegärna vara med. -3 kilo på åtta veckor verkar vara rimligt för mig :)

    http://bmi19-2009.blogspot.com/

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag antar utmaningen och mitt mål är att gå ner 4 kilo!

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Jag är med, mitt mål är att gå ner 4 kg! =)

    SvaraRadera
  15. Jag är också gärna med men jag har alltid min vägdag på måndag såg att du skulle uppdatera veckans resultat på söndagarna men går det bra ändå?

    i såna fall vill jag jätte gärna vara med. Och mitt mål blir nog att gå ner 5 kilo på 8 veckor :) och hoppas verkligen att jag kan lyckas med det :)

    SvaraRadera
  16. Jag hänger på o hade tänkt att -5kg ska jag gå ner på dessa 8 v

    SvaraRadera
  17. Va kul! Jag hänger gärna på!
    Mitt mål får vara -3 kg på 8 veckor!

    SvaraRadera
  18. Vilket roligt initiativ!! =)
    Jag är gärna med och antar utmaningen. För mig blir det 5 kilo på 8 veckor.

    Allt gott,
    Robine

    SvaraRadera
  19. Jag vill också vara med! Ny som besökare på din blogg och har ingen egen blogg (än i alla fall ;)) men taggad till tusen!

    Målet är att under dessa 8 veckor gå ner 5 kg och hitta tillbaka till träningsrutinen igen. Att älska och träna men inte få det gjort är ju bara dumt.

    SvaraRadera
  20. Jag vill vara med! - 3kg under dessa 8 veckor.

    SvaraRadera
  21. Jag vill också vara med tack! Perfekt att ni börjar efter nyårsafton :)
    Jag vill gå ner. Ska vi säga 4 kg, så känns det realistiskt.
    Tack!
    /Annan
    http://viktenav.blogspot.com

    SvaraRadera
  22. Hej jag vill jättegärna vara med! Satsar på 4kg!

    www.ilfart.se

    SvaraRadera
  23. Jag är med ! -5 kg satsar jag på.

    Sandra

    SvaraRadera
  24. Självklart är jag med! -4 kg. Eftersom jag är nybörjare så är det bra att sikta lite lägre och landa högt!

    Detta är underbart! Tack :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...