tisdag 21 december 2010

Varför ändra på ett vinnande koncept?!

Nu finns Rivstart 2011 på Facebook.

Förra året fanns vi på "fejjan" och det var ett vinnande koncept så varför ändra på det.
Gruppen är stängd för andra än medlemmar, därför verkar man inte kunna söka på gruppen och gå med.
Vill du bli medlem så sök upp mig på fejjan och lägg till mig som vän så lägger jag till dig i gruppen.

Flera medlemmar tillkommer och den senaste listan tillsammans med all info hur det går till hittar du här.
Vill du hänga med på tåget? Skriv en kommentar eller maila mig på cornelia.toneri@gmail.com

5 kommentarer:

  1. Jag vill vara med i gruppen på fejjan=)

    SvaraRadera
  2. Jag vill naturligtvis vara med i fejjangruppen & har bestämt mej för att gå ner 4 kg under Rivstart 2011...

    SvaraRadera
  3. Jag har "knackat på" hos dig på FB.

    SvaraRadera
  4. hej! jag är på! Såklart. Tänker mig att gå ner 5 kg? Men jag har inte tänkt klart på målet! Jag återkommer med ett säkert att mål innan tredje jan! kommer att blogga om det på http://ylletskropp.blogspot.com/
    Snart kör vi! Men inte riktigt än! :)

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med på Rivstart 2011, var med även 2010... Återkommer med starvikt och målvikt efter nyår. Har skickat en vänförfrågan på FB.

    Mvh Pia Mattsson

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...