onsdag 29 december 2010

Uppdaterad lista - Rivstart 2011

Nu är listan uppdaterad med de senast anmälda deltagarna i Rivstart 2011. Har jag missat någon så hojta till!
Listan och alla instruktioner hittar du här. Hittills är vi 31 deltagare och tillsammans har vi ett mål att gå ner 102 kilo på 8 veckor. Och då har inte ens alla bestämt sig för mål ännu. Så kilona kommer att öka.
Och kanske antalet deltagare också? För det är inte för sent att anmäla sig.
Är du sugen på att hänga på i gänget? Gå in här. Läs mer om hur vi går till väga, vilka andra som är med och hur du anmäler dig.

5 kommentarer:

  1. så svårt vad jag ska ta för vikt bara, haha! men lägg dit.. - 6 kg på mig :)

    tack för din kommentar :) vad glad jag blir!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag hänger gärna på rivstarten =) Mitt mål är att gå ner 8kg på dessa veckor. //Gabriella

    SvaraRadera
  3. Jag vill också vara med ju, hur har jag missat detta?!? ;) Nu måste man ju ta revansch eftersom det gick så dåligt föra året!

    Så lägg till Smala Jessica -5 kg

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med,

    Sanna, tjockisresa -6 kg

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...