söndag 12 december 2010

Rivstart 2011?

Någon som minns Rivstart 2010, 2009 och 2008?
Någon som kan tänka sig att vara med på en Rivstart 2011?
Mer instruktioner om hur vi gjorde förr året hittar du här.
Då var vi runt 100 deltagare som gick ner 235,1 kg på 8 veckor!



Om intresse finns tänker jag mig att vi kör igång den 3 januari och kör på i 8 veckor.
Meningen med Rivstart är att sätta upp ett mål i antal kilo att gå ner på dessa första 8 veckor av året!
Maila mig hur mycket du hoppas gå ner och om du vill startvikten.
Uppdatera sedan veckans resultat senast söndag varje vecka - det spelar ingen roll vilken vägdag du har!
Varje vecka uppdaterar jag sedan veckans resultat med länkar till alla deltagare.
Släng in en kommentar här eller maila mig på: cornelia.toneri@gmail.com

12 kommentarer:

  1. jag är med när börjar vi?
    kramar från syster

    SvaraRadera
  2. Ja, det är definitivt dax att ta tag i vikten - jag är med!

    SvaraRadera
  3. Härligt att ni är på.
    Yvonne: vi kör den 3 januari, första vardagen efter jul och nyår :-)
    Maggan: härligt!
    Jag återkommer om det verkar bli uppslutning så vi kör - men det blir det väl eller vad tror ni?

    SvaraRadera
  4. Jag är med denna gången! Nu är det definitivt dags att ta bort de sista extrakilona! Återkommer i januari med startvikt och mål!

    SvaraRadera
  5. Jag vill också vara med. Startar den 10 jan och återkommer med antal kilo efter jul...;) Bra initiativ! Kram

    SvaraRadera
  6. Jag är absolut med! Var med förra gången men den här gången hoppas jag på bättre resultat. Bra initiativ! Kram

    SvaraRadera
  7. jag är med !!
    tÄNKTE KÖRA rivstart fram till jul ... men vi får se !

    SvaraRadera
  8. Jag vill självklart vara med! :) Kram

    SvaraRadera
  9. Naturligtvis är JAG med !!!
    ska ta och fundera lite på mitt MÅL bara !!!

    SvaraRadera
  10. I'm in. Startvikt får vi se efter jul. ;)

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Jag vill vara med, i år igen. Var med 2010 också;)
    Återkommer med start och målvikt i Januari
    Kram Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...