måndag 6 december 2010

Över 100 läsare, inte lika många kommentarer


Okej, jag vet att jag fiskar lite nu.
Men jag är faktiskt nyfiken.
Igår hade bloggen (denna alltså) över 100 läsare.
Bara ett par kommentarer fick jag.
Och dessa kommentarer är jag mycket glad över.
Jag vet själv hur det är, jag läser många bloggar utan att kommentera regelbundet.

Men nu undrar jag vilka som faktiskt hänger i och är här inne och läser.
Över tiden har jag ju haft lite olika inriktining på bloggen, lite mer vardagsprat ibland och fullt viktfokus ibland.
Vilka läsare är kvar?

Så om du inte kommenterar i vanliga fall, gör ett undantag just nu och skriv en liten rad.
Vem du är och varför du läser just min blogg?

På återhörande!

15 kommentarer:

  1. Jag är med. Men är kass både på att blogga och kommentera i nuläget. Sorry.

    SvaraRadera
  2. Jag hänger här. Och läser.:)
    Men suger på att kommentera för tillfället.

    SvaraRadera
  3. Kikar inom då och då! :) Har blivit så inspererad att ag själv startat en blogg! ;) hehe

    SvaraRadera
  4. Jag är här allt som oftast! Oftast snabbkollar jag på lunchrasten å så och då är det inte alltid läge att kommentera! Ska bli bättre, vet ju själv hur kul det är med kommentarer=)

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag är också inne här och läser. Gillar att det är lite blandat i bloggen. Kram

    SvaraRadera
  6. Jag följer dig :) Blir glad av din blogg, och dessutom inspirerad av de viktrelaterade sakerna :)
    Dålig på att kommentera är man ju, men men.
    Ha en bra måndag!

    SvaraRadera
  7. Jag följer dig :) Blir glad av din blogg, och dessutom inspirerad av de viktrelaterade sakerna :)
    Dålig på att kommentera är man ju, men men.
    Ha en bra måndag!

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Är jättedålig på att kommentera.Men jag började läsa när det var mer en viktblogg.

    SvaraRadera
  9. Å, jag läser! Kommenterar ibland. Gillar din blogg :-) OCh du är toppen på att peppa vare sig det gäller viktminskning eller livet i allmänhet.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag är inne och kikar dagligen, hittade ju till dig för åratal sen när det var mer vikt och mindre bebis och plugg men jag läser och underhålls av allt du skriver. =)

    Kram kram och ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  11. Jag kikar in till dig med jämna mellanrum, men är dålig på att kommentera då min dator är så fruktansvärt seg så alla "onödiga klick" undviks i det längsta... ;)

    SvaraRadera
  12. Jag har inte riktigt hängt med i svängarna och uppmärksammat att du har bytt blogg!! Jag måste få skylla på att det varit väldigt mycket nu på sistone - flytt, viktprogram, nytt jobb snart, osv. Men nu har jag koll på dig och jag brukar kommentera lite då och då. Höres!!

    SvaraRadera
  13. Hej hopp!
    Sofie (gamla arbetskamraten från Song/Tele1 här :) Kikar in ibland för att kolla hur ni har det!

    Kram Sofie

    SvaraRadera
  14. Hej! Jag läste din gamla blogg och hittade för ett tag sen den här nya, gillar att läsa din blogg!

    SvaraRadera
  15. Jag har hängt med sedan Rivstarten 2010. (Anmält mig till 2011 nu!)
    Gillar din blogg. Dilemmat med vikten delar vi, liksom barn. Men jag har hunnit lite länge i mitt liv (gammal som gatan *s*) så jag har 4 kottar i varierande ålder.

    Och du har rätt, kommentarer är SÅ kul att få! ;-))

    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...