onsdag 29 december 2010

Nu är det officiellt

Förra veckan bestämde sig min älskade fru J för att tillsammans med oss börja 2011 med en rivstart. Efter en graviditet kan det vara skönt att få en extra skjuts nedåt på vågen.

Dagen efter hon tog beslutet kom följande MMS till min mobil när jag var på stan.




Kolla vad jag väger. Snacka om att jag behöver en rivstart. Puss puss

Min fru mäter 160 cm över havet och nog för att ett eller annat graviditetshekto stannat kvar men riktigt såhär ser det inte ut på vågen.

Ni kanske minns att jag har klagat på den tidigare. Att den varit lite ostabil och så. Och nu är det alltså officiellt. Lagom till Rivstart har den gett upp och bestämt sig för att åka till våghimlen. Tack för den här tiden!

Själv ser jag det som ett tecken, nytt år, ny våg, nya tider och en helt ny livsstil!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. jag har en cool wifi våg, kanske ngt att testa?

    SvaraRadera
  2. Fy för er våg :/ Brr! Jag hade kastat ut den direkt.

    SvaraRadera
  3. Förresten om invägningarna. Jag kan väga in mig den 10/1 och meddela dig om resultatet och sen köra så varje måndag då?

    SvaraRadera
  4. Ja ut med vågen. Hade min våg ljugit på det sättet hade det varit soptippen direkt.

    Efter mycket övervägande så hänger jag också med på rivstarten. =)
    Jag kan behöva peppningen det ger.
    Jag sätter som mål att gå ner 3 kg.
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Haha! Ja, nog är det dags att köpa ny våg alltid. =) Om vågen inte alltid står på samma ställe där du kan kliva upp så tipsar jag om att tex komma ihåg 4 kakelplattor på badrumsgolvet som du alltid flyttar ut vågen till. Funkar för mig att få vettiga resultat av den.

    Kram kram och gott nytt år!

    SvaraRadera
  6. Lite för trött, det var jag som skrev om kakelplattorna. =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...