torsdag 30 december 2010

Missa inte någon uppdatering

56 deltagare är vi just nu i Rivstart 2011.
Vilket intresse det har blivit!
Tack alla ni som länkar vidare till mig och berättar om Rivstart för alla era läsare.
Det är ju så mycket lättare när vi är flera!
Jag är överväldigad och mycket glad att få utöka min länklista med så många nya inspirerande bloggar.
Jag läser och läser men just nu hinner jag inte kommentera så mycket.
Tiden går åt till att uppdatera med nya medlemmar i Rivstarten.
Det är ett angenämt tidsproblem som ni förstår!

För att inte missa några uppdateringar förslår jag att ni följer bloggen via bloglovin, ett lysande sätt att bli uppdaterad. Klicka bara på ikonen nedan - och vips är det fixat!

Follow Cornelia Tonéri

Nu är det dags för undertecknad att ta tag i dammtrasa och hink och sätta fart så det blir nyårsfint här hemma. Kram och pepp till er ALLA kära läsare

2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå vara med! Men är tyvärr rädd att jag försämrar er statistik... så jag får köra lite själv och återkommer när jag känner att jag bestämt mig på riktigt.
    Kram och take care!
    Ps, er lilla Victoria är verkligen supersöt :)))

    SvaraRadera
  2. söt sessa ni har ;)

    vet INTE om jag sagt det men -5 kg får det ta och bli under rivstart 2011 !!!

    önskar ett riktigt GOTT NYTT ÅR !

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...