onsdag 22 december 2010

Jag står på min platå

Rivstartsresan börjar inte förrän den 3 januari och jag väntar med att ställa mig på vågen.
Officiellt!
Jag ställer mig ändå på vågen ibland och trots ganska idogt ätande, ja jag äter ohämmat nu fram till januari :-), så står jag ganska säkert på runt 77 kg.
Det är en platå jag har.
När jag 2001-2002 gick ner 24 kilo med hjälp av Viktväktarna vet jag att jag stog still på 77 ganska länge.
Det sägs att man har en sådan platå, en där kroppen trivs och därför stannar.
Men jag trivs inte. Så jag har bestämt mig för att inte stanna.
Jag ska rivstarta 2011!

3 kommentarer:

  1. Platåbajs! :) I januari kör vi sista racet mot målvikten. Tjoho!

    SvaraRadera
  2. jag har ju stått och pendlat mellan 95 och 97 länge nu så jag känner att det verkligen är dags att ta 10 kg i vår
    Heja oss

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...