fredag 17 december 2010

Förberedelser för Rivstart 2011

Det brukar funka bra för mig att köra igång lite striktare livsstil precis efter nyår. Det har fungerat förr och med full tillförsikt kommer jag den 3 januari att påbörja Rivstart 2011!
Mentalt börjar jag redan nu!
Praktiskt börjar jag inte förrän den 2 januari.
Då rensas skåpen på gott och den GI-anpassade menyn skrivs.
Råvarorna inhandlas.
Träningen planeras.

Men mentalt som sagt är jag redan där.
Det gör att jag blir taggad och ser fram emot det!
Jag visualiserar målet!

Mitt mål de första åtta veckorna 2011 är att gå ner 5 kilo och springa 5 km på 35 minuter.
Det ska jag klara!

I förlängningen är målet att ha gått ner 15 kilo till den 6 juni.
Fler delmål kommer att läggas till på vägen.
Men en sak i taget.
En sak i taget!

Hur förbereder du dig?

4 kommentarer:

  1. Tänkte precis som du ta mej TID att planera "resan" redan under den här helgen !!! Som "belöning" blir det till att handla sommarkläder i Rom första veckan i juni!!! och då ska det vara skoj och inte en pina...

    Ha en mysig helg !

    SvaraRadera
  2. Tänkte precis som du ta mej TID att planera "resan" redan under den här helgen !!! Som "belöning" blir det till att handla sommarkläder i Rom första veckan i juni!!! och då ska det vara skoj och inte en pina...

    Ha en mysig helg !

    SvaraRadera
  3. jag lever nog ungefär som vanligt slarvar ju sällan med maten men är ju lat och har svårt att få till träningen vintertid :( planerar 3 träningar i veckan fr.o.m. januari!
    Min hjärna talar om för mej att jag slipper nu då jag ska vara duktig sen ;-)
    Kramar om och lycka till

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med på rivstarten! Under 8 veckor vill jag gå ner minst 6 kg. Jag är laddad till tusen! / Emilie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...