söndag 7 november 2010

Spännande tid nu

Imorgon är en ny vecka och inte bara det, jag börjar också ny kurs - nyhetsradio står på schemat i fem veckor framöver. Om 8 dagar fyller jag år. Det e kul. Och i veckan fortsätter mitt lilla projekt att på riktigt få bli mamma till lilla V. Alltså adoptionsprocessen. Vi har nu kommit till det steget att tanterna och farbröderna på socialen ska granska mig lite närmare och ge sitt utlåtande till tingsrätten. Det innebär informationssamtal där och kanske viktigast av allt. Deras hembesök. Det sker på onsdag. Ska bli vansinnigt spännande måste jag säga. Nåväl att få bli mamma även på pappret är det viktigaste - värt alla hembesök i världen. Godnatt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...