torsdag 4 november 2010

Ser man en kändis i Kalmar då spanar man...

Flitiga läsare av denna blogg vet att jag pysslar med något så omoget och pinsamt som seriös kändisspaning.
Vet inte hur det började riktigt men nu kan jag inte sluta.
Det har varit lugnt på fronten kändisspan ett tag - jag bor som sagt i Kalmar numera. Ingen tar sig hit liksom. Inte kändisar heller. Kalmar är inget ställe man ens har vägarna förbi...

Men så idag när jag var på macken så hände det...
In knatar väl ingen mindre än Henrik Schyffert. Bra sleten. Skulle handla vindrutetorkare verkade det som...

Här e han...
Och när jag ändå är igång så kan jag meddela att vi bodde på samma hotell som Jonas Gardell när vi var i Malmö och jag fångade honom på bild (fast inte så det går att se att det är han) vid frukosten...

Jag var liksom lite fast med Lillan men Jonas sitter längst bort i korridoren i en röd soffa och kliar sig i huvudet... :-)

Och så ett helt annat kändisspan. På Facebook. När jag gick in och kollade mina vänförslag idag så kommer Martin Stenmarck upp. Jodå, personer jag kanske känner - Martin Stenmarck. Ja kanske, varför inte tänker jag! Visar sig att vi har två gemensamma vänner han och jag... Inte dåligt :-)


Nu får det vara bra för idag vänner - nu kryper även jag till kojs.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...