måndag 15 november 2010

Imorgon är ingen vanlig dag...

... imorgon är det min födelsedag!!!
Hela 33 år blir jag.
Den kommer tillbringas i skolan hela dagen!
Efter det blir det födelsdagsmiddag.
Fondue på restaurang!

Det vill till att jag skärper mig för dagens vägning var INTE så kul.
Inte vad jag har förväntat mig!
Har smygvägt mig en gång i veckan.
Men det var innan jag gick lite bananas i helgen.

Minus 0,1 var INTE okej!
Men jag blev inte nedslagen, nejdå!
Nya tag. Nästa vecka ska det ske storverk!

Dagen idag har annars innehållit:
- besök på socialen, äntligen och nu gick det snabbt. Informationsmöte, enskilda samtal och hembesök på en och samma dag. Bara ett bakslag och det är att yttrandet som nu ska skrivas av socialsekreteraren måste upp till nämnden innan det lämnas till Tingsrätten. Politikerna ska alltså klubba att det är okej att jag blir mamma. Det är magiskt märkligt måste jag säga! Och nästa nämndemöte som det kan komma upp på är inte förrän den 21 december - och så gick det en månad till!
- idag har vi även hämtat vår nya bil och lämnat den gamla. Lite sorgligt. The end of an era!

Ikväll - om tio minuter faktiskt - börjar Fotbollsgalan!
Riktigt mys!

Och imorgon är en annan dag, min födelsedag!
Kram och pepp på er alla

4 kommentarer:

  1. Stort grattis på födelsedagen. Är på tjänsteresa imorgon så hinner troligen inte skriva då!

    Och grattis till att ni kommit ett steg längre med social-biten! Det kommer lösa sig, jag lovar!

    SvaraRadera
  2. Grattis i förskott! Hoppas du får en bra dag.
    Det är bara att ta nya tag, eller fortsätta med de tag du redan har tagit :)Det är så lätt att ge upp när man inte ser de resultat man vill. Kämpa på. Kram

    SvaraRadera
  3. Stoooort grattis i efterskott!
    Massor med kramar Karin

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott! Till och med jag har hittat nya krafter att ta tag i slutspurten nu. =) Är glad för det.

    Hoppas allt är bra med dig och familjen.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...