onsdag 24 november 2010

En dag som inte blev som den var tänkt

J har varit hängig så jag har varit hemma och tagit hand om min dotter idag så J har fått vila och det har gjort susen, hon känner sig piggare och jag hoppas kunna bidra med min närvaro i grupprum 2 i radiokorridoren imorgon.

Som "straff" för min frånvaro (föräldraledig verkar man inte kunna vara när man pluggar) har jag tillbringat de senaste timmarna med ett "Betänkande kring lagring av trafikuppgifter för brottsbekämpning" på 133 fina sidor med byråkratispråk i parti och minut!
Det "gottaste" skulle hittas och brytas ner till begripligt talspråk för en prata i magasinet vi sänder i morgon.

Må gudarna vara med mig så att det är dugligt.
Jag har precis mailat över det till producent och programledare så får vi prata vidare om det imorgon.
För nu är det dags att knoppa!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...