måndag 8 november 2010

Dags att bli en viktblogg igen

Ja då kör vi vänner...
Dags att bli en viktblogg igen.
Jag har förberett mig i smyg.
Jag är på banan, sambon är på banan, inga extremdieter.
Hälsosam mat, mindre snabba kolhydrater, mer grönt, lagom med motion och fokus på målet!
Det är min metod.

Och så den bistra sanningen då?!
Dagens mått och vikt:


Vad hände? Nästan plus tio kilo sedan bröllopet. Låg stadig på runt 69-70 kilo nånstans i slutet av juni. Sen gick det bara utför. Hur går det till?
Nåväl, dags att titta framåt och inte bakåt.

Ni kommer att hitta aktuell viktstatus här


Måldatum just nu är om 15 veckor den 21 februari.
Målvikten det datumet är 69,9 kg.
Är ni med mig därute alla viktkämpar, NU behöver jag ert stöd!

10 kommentarer:

  1. Jag är med dig!
    Skulle verkligen behöva ta tag IGEN i det här med vikten jag med.
    Smider planer ett tag till tror jag.;)
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Klart jag hänger på! :) Peppkram

    SvaraRadera
  3. Jaghar oxå gått upp ca 10 kg sen bröllopet! Nu väger jag hela 92 kg! FETMA! Börjar nog bli dags för mig att göra nåt åt det! Speciellt eftersom vi försöker bli gravida.

    Lycka Till!!!

    Kram Ida.B

    SvaraRadera
  4. hu, jag blir så rädd, jag har inte stått på vågen sen sommaren, tror att även jag ökat på rejält, märker det på jeansen, måste ta tag i detta!

    SvaraRadera
  5. Jag är med, och kör på en liknande taktik. Kom igen Cornelia, nu kör vi!! Fokus fokus!

    SvaraRadera
  6. Åh så härligt att många är med :-) Det finns lite läsare kvar här på bloggen alltså :-)

    SvaraRadera
  7. jag är med har ju inte några svårigheter med kosten men måste få in mer träning om jag ska få några resultat;-))
    Kram nu kör vi!

    SvaraRadera
  8. Massor av pepp skickas söderut!!!! Du vet ju hur det går till, det är bara att hitta motivationen, hålla den vid liv och tuta och köra. =)

    Kram och lycka till!
    PEPP!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...