lördag 13 november 2010

Då var det lördag

Jag fortsätter väl med mina tråkiga och trista rubriker!
Lördag idag alltså.
Vi har hunnit med en promenad.
Vi har löst Melodikrysset.
Och snart sätter jag igång med städningen.

Det kommer bli en bra lördag.

Viktmässigt går det fortsatt mycket bra - eller ja, hur det går på vågen vet jag inte - men jag sköter mig. Så ska jag säga. Vågen ställer jag mig inte på förrän måndag morgon.
Suget i går kväll var inte av denna värld, jösses så trist det blir med fredagsmys utan gotte!
Varför är det så? Bara att vara ståndaktig!

Dags att grabba tag i dammtrasan.
Over and out...

3 kommentarer:

  1. Ha en trevlig lördag kväll vännen! Bra att du klarar att stå emot, det komer visa sig på vågen på måndag!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!!
    får se om jag är lika duktig under min semestervecka....så ha en trevlig vecka utan mig nu....
    Kram , kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...