söndag 10 oktober 2010

Sagan om flickan och GI-dieten

Det var en gång en blogg och den handlade om hur en tjej försökte bli av med överflödskilona genom diverse metoder. En dag bestämde hon sig för att det var GI som var hennes melodi. Och det gick bra, i nästan ett år. Sen började hon sakta men säkert gå upp alla kilona igen...
(Eller inte alla men nästan...)
Ibland försökte flickan med andra dieter men de funkade inte speciellt bra.
Så nu har flickan börjat titta lite på dethär med GI igen.
Och nu ska hon nog försöka sig på en liten Nystart!

Och sen levde flickan lycklig (och lite smalare förhoppningsvis) i alla sina dagar!

Bra saga va :-)
Skämt åsido.
Jag har börjat blicka lite på GI igen.
Jag har loggat in på GI-vikkoll.
Jag har lagt in mina nya uppgifter (ökat på nuvarande vikt och midjemått!)
Det har funkat förr och jag tror det kan funka igen!

Vad tror ni?

3 kommentarer:

  1. Jag tror att om du tror och känner det är rätt, så funkar det! Heja på!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Gi fungera absolut. Det är bara att få in tankesättet och bibehålla det. Det är det som är det svåra.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...