onsdag 6 oktober 2010

Om Tidningsredigering

Andra dagen på nya kursen och under eftermiddagen satte vi tänderna i kursens andra del.
Tidningsredigering!

OJ!
Plus med detta: Mycket eget arbete vilket innebär att jag kan lägga upp tiden som jag vill!
Minus med detta: Föga engagerande lärare som hellre slängde skit på den av stadens morgontidningar som hon inte jobbar på än entusiasmera oss elever. Sorry! Men denhär föreläsningen var inte mycket att hänga i julgranen om man säger så!

Flera av mina kära klasskamrater (Malin och Hanna) har redan uttryyckt sina åsikter om kursen och de liknar väl mina i mångt och mycket måste jag säga...

I övrigt har dagen inte bjudit på mer än två promenader, köttfärsås och morötter till lunch och kycklingwook till midag.
Jag har smygstartat lite dietande - men säg det inte högt. Jag vet inte om jag är redo ännu. Vet inte om jag pallar trycket tillräckligt många dagar för att bli av med suget. Så jag ville egentligen inte outa det här på bloggen. Om det inte är det jag precis gör :-)

2 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för komplimangen :)

    SvaraRadera
  2. Synd med tråkiga föreläsningar, jag blir så irriterad när man går och lägger ner sin tid och läraren gör ett dåligt jobb.. Det är respektlöst mot eleverna!

    Lycka till med dietandet, är säker på att du klarar det. Suget håller bara i sig någon dag, det klarar du. Glöm inte att dricka massa vatten, det brukar "släcka" suget!

    Heja, heja!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...