tisdag 19 oktober 2010

Lite piggare nu

Jag mår lite bättre idag men jag tar mitt förnuft till fånga och stannar kvar hemma under en filt, i soffan idag!

Och då kan jag ju passa på att anta utmaningen jag fick av Sandra.


4 tvprogram som jag ser: Desperate housewives, Ensam mamma söker, Lyxfällan, Bonde söker fru
4 saker jag gjort idag: Klivit upp ur sängen, ätit frukost, spillt ut en hel kopp kaffe på soffbordet och ringt min lärare och fått uppskov med en uppgift som skulle vara inlämnad idag
4 saker som jag längtar efter: Att orka ta tag i vikten, flytten till Linköping, julen och just nu att jag blir tillräckligt frisk från förkylningen så jag får mysa med min lilla V
4 saker på önskelistan: Drömvinsten på lotto, 15 kilo mindre på vågen, en vit jul (men sen kan snön gärna försvinna) och ett lyckligt 2011
4 saker som jag avskyr: Det finns säkert mycket men jag försöker ändå fokusera på det som är härligt här i livet!
Utmaningen går nu vidare till: Maria, Åse, Lena och Karin ser fram emot att läsa era listor!

1 kommentar:

  1. Skönt att du är lite piggare nu=) Självklart antar jag utmaningen, fixar med det när jag kommer hem! Tack för peppingen=) Krya-på-dig-kramar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...