lördag 23 oktober 2010

Lite lördag i vårt hus

Det har varit en mysig och ganska lugn dag!
Det var min tur att gå upp och ta hand om minstingen när hon vaknade i morse.
Det innebar ändå inte uppgång förrän 7:30.
J kom upp vid niotiden.
Hade det inte varit för att det regnade i morse så hade vi tagit en promenad, men vi trotsade inte det trista vädret utan stannade inne och åt mysig frukost och kollade på Jesper Börjesson i Nyhetsmorgon Lördag och storslalom. Härligt att skidsporten har börjat på TV. Nu längar vi bara efter att Vinterstudion kör igång också.

Efter löst kryss var det dags för mig att bege mig till skolan - där satt jag och kämpade med tidningsredigering i tre timmar, sen fick det vara nog. Det blir en sväng bort till datasalen imorgon också dessvärre.

Vi har haft en mysig dag!
Snart är det dags att bada Lillan innan hennes sänggång - innan dess spanar jag in 4:ans nya program Så mycket bättre. Helt klart min melodi!

Imorgon hoppas jag på bättre väder, då blir det morgonpromenad.
Jag behöver det. Huvudvärken vill inte överge mig... En ständig följeslagare. Suck!

1 kommentar:

  1. Vad jobbigt med huvudvärk! Hoppas att du vaknar pigg och att det är fint väder hos er idag!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...