söndag 31 oktober 2010

Lite av en sjukstuga

Vi är hemma igen.
J började känna sig risig redan i Malmö och är inte så pigg.
Själv har jag fruktansvärd huvudvärk, vet inte om det beror på vätskebrist (jag är så dålig på att dricka vatten) eller för lite sömn... Eller kanske en kombination?

Det har helt enkelt känts som en liten sjukstuga här idag. Och lilla V är nog lite smittad både av min förkylning jag hade för några veckor sedan och den J har nu, hon är inte sitt allra gladaste jag.

Det är en skärrad familjen Tonéri som spelar in Ensam mamma söker och går och lägger sig tidigt ikväll!

5 kommentarer:

  1. PS. Du vet att Ensam mamma finns på tv3s web-tv va? Så slipper du spela in :)

    SvaraRadera
  2. Krya på er allihop!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Krya på er där borta i öst! Kramar

    SvaraRadera
  4. Men stackare, krya på er kramar till er alla!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...