fredag 1 oktober 2010

Jag hakar på...

Jag säger som så många andra bloggare.
ÄNTLIGEN fredag.
Sista dagen på TV/Video-kursen.
Sorgligt men också lite skönt.

Idag blir det fredagsmys oavsestt var i landet vi befinner oss ikväll.
Vi har en resa på G men vet inte riktigt om den blir av eftersom det är lite sjukdom på resmålet och vi vill att Lillan ska hålla sig frisk några veckor till. Vi fortsätter fundera.

Jag har också hittat ny energi för bloggen och andras bloggar.
Jag har börjat läsa bloggar igen (och kommentera!) och det ger mig inspiration.
Jag håller det där! Ingen press!
Men är det kul att blogga så ska man ju blogga!

Önskar er alla en härlig fredag!

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får en härlig fredag också!

    SvaraRadera
  2. Jaaa när blogga börjar bli en press så får det vara och självklart gäller det åt andra hållet också. Är det kul nog fan ska man blogga då :D

    Fredag, yey!

    SvaraRadera
  3. Jaa, äntligen fredag! Tack förresten för din kommentar! Har saknat dig på din blogg, men jag förstår också vikten av backa när det blir för mycket.
    Ta hand om dig och familjen. Önskar dig en fin fredag!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att energin är på väg tillbaka. Hoppas du får en bra helg! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...