söndag 3 oktober 2010

Ett kärt återseende

Letade lite i min bokhylla och hittade Nalle Puhs lilla instruktionsbok som är fylld med en massa härliga citat. Fick den av min före detta chef för 11 år sedan och den håller ännu och alltid.

I boken hittade jag också något annat.
En handskriven lapp, eller kanske handritad.
Jag måste ha fått den ungefär samtidigt som boken eller något år senare.
Det var under en period när jag jobbade väldigt mycket och kanske inte alltid mådde så bra av det. Måste ändå säga att större delen av tiden mådde jag mycket bra, men till slut brast det och det var då jag fick denna lilla lapp. Det är min allra underbaraste vän och på den tiden även sambo Fia som har ritat :-)

Om någon skulle kunna misstolka det så är det jag i mitten och mina arbetsplatser K och Song som är på vardera sidan om mig :-)

Tack Fia, den betydde mycket då och den betyder mycket nu!


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...