fredag 8 oktober 2010

En alldeles perfekt fredag

Idag var det min exklusiva dag med V.
J skulle få tid för sig själv och jobb och vi började som jag nämnde nedan med en promenad mellan åtta och nio i morse.
Det är inte utan att det börjar bli lite höstigt ute...


Vackert vackert och med en speciell känsla i magen.
Innan träden är gröna igen bor vi ju inte här längre.
När träden börjar bli gröna igen ser jag dem i Linköping.
Lite vemodigt, men också helt fantastiskt och framförallt helt rätt!

Jag och V promenerade runt bland dessa underbara höstfärger i morse.
Ja det var ju mest jag som promenerade såklart :-)

Efter en liten mellanlandning hemma åkte vi senare till skolan och spenderade nära fyra timmar där.
Vi laddade in kamerafiler i AVID och loggade klipp. Lämnade tillbaka kamerautrustning och brände över lite material till CD. V var en mönsterbebis och låg i vagnen och sov mest hela tiden ända fram till det var dags för mat. Då fick V träffa delar av B-klassen i cafeterian när jag skulle värma lite mat. :-)
Inte utan att man är stolt mamma när alla tittar och tycker att hon är SÅÅÅÅ söt :-)

Hur som helst. Sen kom J till skolan och så åkte vi in till stan och hann med lite fredagsshopping OCH fika!

Väl hemkomna har vi hunnit äta en god fredagsmiddag. Vi har tittat på förstoringarna av bröllopsfotona som kommit med posten och så har vi öppnat paket till V som kommit från morfar, Gisela, Patrik och Nina.

Nu har jag tagit hand om disken medan J badat och somnat lillan och jag sitter och imponeras av att Seal har hittat till Idol! Samtidigt som jag undrar hur många i publiken som hört "Crazy" innan eller ens vet vem Seal är!

Jag har haft en perfekt fredag.
Jag bara älskar livet.
Och jag önskar DIG en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...