måndag 18 oktober 2010

Dagens I-landsproblem

Jag tog mitt förnuft till fånga i morse och klev inte upp ur sängen.
Borde ha varit i skolan HELA dagen idag men det gick bara inte.
Har istället legat nerbäddad större delen av dagen med undantag för lättare matlagning - läs nudlar!
J och V är och träffar föräldragruppen hemma hos Jenny.
Jag hade velat följa med såklart.
Men jag orkar knappt sitta här och blogga så att bege sig ut är inte att tänka på.

Och så till mitt problem, boxen har hängt sig och jag måste kliva ur sängen för att kunna byta kanal.
Då är det jobbigt!


Jag tror jag hämtar mig en härlig film och tittar på istället!

4 kommentarer:

  1. Tussen...

    Hoppas du mår bättre snart, massor med krya-på-dig-kramar!!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vännen, om du orkar så finns en utmaning till dig hos mig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...