lördag 2 oktober 2010

Dagens I-landsproblem

Kalendern är viktig för mig.
Jag brukar ha Ordning&Redas 365 kalender.
Den är i A5 format med en dag per sida.
Alltså ganska tjock och omfattande.

Förra året inhandlade jag min pärla i Köpenhamn. Då blev det en lila. Har alltid annars haft en neutral svart. I år skulle jag kollat om Ordning &Reda butiken här i Kalmar tagit sitt förnuft till fånga och tagit in dessa underbara kalendrar. Och jo då! Nog fanns de i butiken allt! Men i vilka utföranden???

Tidigare år har företaget kanske bestämt sig för att göra kalendern i någon färg som är speciellt "inne" just då. Men alltid behållit den svarta. INTE i år!
I år finns den i rött och i ormskinn!

Inte OKEJ!
I år blir det Filofax istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...