söndag 10 oktober 2010

Besök idag

Efter lite sovmorgon (idag var det min tur att få sova lite längre - ända till 9 :-) var det idag dags för veckans städning. Medan J tog en promenad med V var det bara jag, dammtrasan och en lång lista med dansband på Spotify. Då är jag oslagbar när det gäller städning. Jag städar som ALLRA bäst till dansband!

Vid lunchtid fick vi sedan besök från Karlskrona av B och J. Det var första gången de träffade V och hon och B hittade varandra på direkten...


Efter en pizza (förlåt Maria att jag bara skriver om skräpmat hela tiden, det ska bli ordning på mig också) är det nu dags för en liten eftermiddagspromenad med V.
Hon behöver sova och jag behöver gå av mig ett par hekto. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...