torsdag 2 september 2010

Ska det va såhär?

Ska veckorna börja segla iväg med ohämmad fart nu?
Va fasen hände med denna veckan?
Fredag imorgon redan!
Och september är det! Första höstmånaden. Mys faktiskt.

Ser fram emot hösten!

Var med Lillan på BVC första gången idag - hon vägde 3090 gram.
Det innebär plus 250 gram plus sedan födseln och inte mindre än 220 gram plus på en vecka.
Hon verkar ha gener från mig ändå trots att det är omöjligt :-)
Ja hon går stadigt upp alltså. Det är så jag menar om någon inte förstog.

Igår läste jag ett par ord på en blogg jag följer.
Det är Anna som är riktigt på G just nu och som ser vågens siffror minska för varje dag som går.
Läste följande rader hos henne igår:


För en sekund så blixtrade den där inspirationen till hos mig. Jag kände den innan den försvann igen. Tänk att några få ord kan få en att känna det där med stora D. Inspirationen, j*vlar annamat, DET! Undrar bara var det försvann.

Jag kände ändå lyckan som Anna beskriver, när vågen visar nya siffror (som är mindre då...) och man kommer i kläder man haft liggande ett tag. Jag älskar den känslan. Hur fasen kommer det sig att jag inte bara tar mig i kragen och GÖR vad jag borde göra!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...