söndag 5 september 2010

Å så veckan i lite bilder

Har gjort lite mobilinladdningar, bilder som hör mer hemma här än i mobilerna så att säga.
Och så hittade jag lite bilder från veckan som gått som jag tänkte bjuda på för den som vill se!


Förra helgen avslutades med lite förberedande plugg, ett glas rött och mys med Lillan i soffan

Redaktionsmöte i skolan :-) Stefan, Granis, Pippo och Sebastian spånar idéer.
Liksom Malin, Louise och Ida
Fler redaktionsmedlemmer, en funderande Mikael, Emma och Jennifer
En något suddig sekreterare Erik och redaktör Charlotte...


Första besöket på BVC. J förbereder Lillan för vägning.

I går lördag fick vi besök av Js syster Carolin och bror Daniel, tyvärr var Carolin lite förkyld så vi sågs på stan en stund så inte Lillan skulle bli smittad. Mycket trevligt med besök hur som helst!
Det är märkligt men kameran har börjat innehålla mestadels bilder på Lillan. Jag får vidga mina vyer lite så att jag har lite visa här på bloggen :-)

Nu skall jag göra en sista frossning innan fokus imorgon. Ostbågar står på schemat!

1 kommentar:

  1. oh vad söt hon är!! :D Jättefin.
    Hoppas ostkrokarna var goda!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...