fredag 3 september 2010

Fredagsmys

Efter en lång dag i skolan med research-projekt och ljussättningslabb har jag äntligen landat hemma i soffan. Hade nyss Lillan i famnen men hon sov så gott att vi la henne i sängen och så bytte jag istället mot datorn.
I väntan på fotbollen kollade jag en stund på Alla vi barn i Bullerbyn, filmen. Vi beställde lite Astrid Lindgren-filmer helt nyligen. Det gäller att vara förberedd, Astrid måste Lillan få lära känna så fort det går.

Nu börjar snart fotbollen medan jag fortsätter att slösurfa en stund till.
Ha en trevlig fredagskväll vänner!

2 kommentarer:

  1. Ha en fantastisk kväll och passa på att njut av tiden med familjen nu när du är ledig!

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!
    Grattis till det lilla söta knytet ni fått.
    Anledningen till att jag bytte blogg var för att min gamla blogg gav så få möjligheter, helt klart bättre med blogspot! Att sluta skriva skulle aldrig gå, jag är allt för inbiten. =)

    På min blogg är det få som kommenterar men det är inget tvång, de flesta vill bara läsa i det tysta. Jag kommenterar sällan andras bloggar heller.

    Ha en helt underbar lördag men familjen.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...