torsdag 30 september 2010

Ett steg framåt och något att se fram emot

Jag tackar ödmjukast för alla fina kommentarer på föregående inlägg.
För alla tankar från kända och okända.
De hjälper, de värmer, de tar mig framåt!

Just nu traskar min vardag framåt.
Jag tar en dag i taget och jobbar aktivt för att slippa värken i huvudet.
Jag andas!
Jobbar för att vara i nuet.
Inte tre minuter framåt, inte en timme framåt, inte imorgon eller nästa vecka.

Idag tog jag ett helt nytt steg, ett steg som känns bra, det känns som det är på rätt väg.
Jag ska ta det steget igen, nästa vecka och säkert fler veckor efter det.

Idag har jag gjort en helt annan sak också!
Jag har bokat en resa till oss, till min älsklingsö - Mallorca.


Resan går inte av stapeln förrän i juni 2011 - men jag längtar redan och det är härlig att ha något att se fram emot. Och med tanke på allt som ska hända innan dess så går nog tiden ganska fort ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...