måndag 27 september 2010

Det är tyst här

Okej, nu blir det djupt och förbaskat utlämnande men såhär är det!
Jag försöker ta tag i mitt liv.

Försöker ordna upp min oroliga själ.
Mitt sinne för att stressa sönder mig.
Yrseln och huvudvärken som har varit mina kompisar i snart två år.

Försöker inse att det inte försvinner på en eftermiddag när jag dragits med skiten så länge!
Det är inte lätt när man är "mrs Quick-Fix".

Så det är därför det är tyst,
vet inte ännu om jag lyckas lösa det på egen hand.
Men en sak är säker.
Datorn gör mig inte mindre stressad.
Så det är alltså därför det är tyst!


11 kommentarer:

  1. Förstår PRECIS! Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Då vet vi. Ta hand om dig. Det är det viktigaste. Känner du att det inte går att "lösa" på egen hand så sök hjälp. Det finns alltid hjälp att få.
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Yrsel och huvudvärk känner jag igen allt för väl. Jag är där just nu, jag har tagit hjälp och jag håller just på att inse var jag varit, var jag är och var jag är på väg. Det är en intressant resa, men du måste ta dig tid. Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  4. Ibland behöver man stänga av från alla energitjuvar och stressframkallande ting.
    Ta han dom dig! Kram!

    SvaraRadera
  5. Kram! O vi syns när du orkar...

    SvaraRadera
  6. Ta det lugnt vännen; vi väntar här!
    ibland är det ett måste att stanna upp och ta hand om sig själv. Njut av tiden med din familj och pausa bloggen och allt annat oviktigt!

    SvaraRadera
  7. Det är lätt att man inte märker när allt rusar på. Stanna upp och ta hand om dig själv och din familj först och främst.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tankarna går till dig... Ta hand om dig och vet att vi väntar här när du orkar komma tillbaka... Kram!

    SvaraRadera
  9. Bra att du känner efter och gör det som är bäst för dig. Välkommen tillbaka när det känns bra :) Kram!!

    SvaraRadera
  10. Ibland måste man bara ta det lugnt och ta hand om sig själv!
    :)

    SvaraRadera
  11. Jag vet hur det är och jag lider med dig. Jag testade akupunktur för mina besvär, på inrådan av läkare. Det hjälpte mig, så det vill jag varmt rekommendera dig att testa. Jag har fått gå några gånger efter avslutad behandling bara för att "fylla på" men nu har jag haft ett långt uppehåll och känner mig bättre än på länge. Kramar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...