måndag 9 augusti 2010

Tvåmånadersbröllopsdag - finns det ett namn på det?

Man har ju hört talas om guld-, silver- ja till och med pappersbröllop. Men tvåmånadersbröllopsdag, finns det nåt namn på det? Det har vi i alla fall haft idag, min fru och jag. Två månader sedan vi blev fru och fru. Vad gör man inte för att få fira lite...

Efter klippning begav vi oss till Ernesto, en italiensk restaurang här i Kalmar som jag hört mycket gott om sedan tidigare som vi ville testa!

Vitlöksbröd till förrätt och ett glas rött! Gott!

Min underbara fru!

Å en mumsig pizza med oxfilé och gorgonzola, lite lite gorgonzola dock!

Å så lite kändisspan såhär på tvåmånadersdagen. Alfonso, servitören från Färjan på Kanal5 har visst mönstrat av och jobbar nu på Ernesto i Kalmar...
Nu är vi hemma igen och har däckat i soffan framför TV4 Sport och matchen mellan Norrköping och Hammarby. Årets match som J´s lillebror Patrik säger, det kan man ju inte missa.

Det har varit en mysig dag, imorgon är en annan dag! Den lär bli precis lika mysig!

5 kommentarer:

  1. Stort grattis!

    En tanke som slog mig, vad kommer ni kalla era föräldrar nu när ni får barn? Mormor o mormor?

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. åg vad vackra ni är! grattis!

    SvaraRadera
  3. Grattis på två månaders dagen! =) Pizzan ser mumsig ut.
    Och vad skönt att stegräknaren klarade tvätten.
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Du har en award att hämta hos mig. Peppkram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...