fredag 13 augusti 2010

Jag har inte...

... återfallit i bloggtorka.
Vi var bara på resande fot hela dagen igår så jag hann inte alls.
Mer om den resan kommer så småningom, men inte just nu.
Låt mig bara säga att den var lyckad och att det tids nog kommer att skrivas om det här på bloggen.

Efter ca 50 mil i bil igår är jag idag TRÖTT!
Vaknade runt nio och har läst ut min bok och påbörjat en ny.
Och så kommer det nog att fortsätta idag.
Läsning står på schemat.

Ikväll däremot blir det andra toner. Då blir det grillning på gården med grannarna.
Trevligt initiativ taget av paret som bor mitt emot oss.
Det blir kyckling som vi slänger på grillen. Funkar alltid!

Och innan dess ska vi åka och hämta paket som har kommit. Vi har beställt ett Mah Jong spel så vi kan öva till våra Mah Jong kvällar med Maja och Carl.

Ha en fin dag allesammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...