onsdag 25 augusti 2010

Har lite annat att tänka på än vikten om man säger

Jag erkänner. Jag fokuserar inte på vikten just nu! Jag fokuserar min tid på min fru och min dotter och det här med maten och vikten får jag återkomma till om några veckor. För då, när alla rutiner har satt sig ska vagnen ut och rastas. Jag provkörde den första gången igår när jag och Lillan var på systemet när J var på Maxi. Den kryssade fint mellan vinhyllorna ;-)

I övrigt har hon haft besök av mormor och fått både blommor och fina presenter. Å jag blir såklart tårögd av alltsammans.

Nu ska jag ta hand om min hickande dotter. So long vänner.

5 kommentarer:

  1. Tänk liten syster att du är mamma, fattar inte riktigt ännu.
    Kramar till er alla tre

    SvaraRadera
  2. Så underbart! Klart att du har annat och tänka på nu :) Men sen kan du bli en sån där hurtig mamma som powerwalkar med bebisen i vagnen :D Peppkram

    SvaraRadera
  3. Det ska inte fokuseras på annat än fru och dotter nu. Var sak har sin tid och nu är det Lillantid!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men ååå, grattis!
    Det är klart att du ska fokusera på annat en sån här tid i livet.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Klart du har, passa på att njut tiden går så fort och de växer så fort att man inte hinner med!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...