tisdag 10 augusti 2010

En ny kompis och Amelia

För att tända till och verkligen ta mig i kragen behöver jag ofta nåt nytt att skriva i. Så nu har jag beställt en liten kalender på http://www.personligalmanacka.se/. I den ska jag skriva ner mat och motion! Banne mig att jag ska. Och den kom idag... Yeah!


Och inte bara den, nya Amelia låg också där och väntade på mig! Så det blir helt enkelt till att krypa upp i soffan med nya kalendern, nya Amelia, min bok och kanske en kopp varm dryck. Varför inte kaffe dagen till ära? J ligger och vilar. Hon är liksom vääääldigt gravid idag!

4 kommentarer:

  1. En sån kalender har jag funderat på att skaffa hela detta året men inte kommit till skott så tror allt jag ska köpa mig en sån i julklapp till nästa år, gillade upplägget och att man kan anpassa den. :)

    SvaraRadera
  2. Nämen oj vad jag har missat i mitt eget lyckorus ;-). Ni väntar också barn! Vad kul! Jag ska inte ha förrän i december men la ändå min blogg på is redan i våras. Kram på dig! Håller tummarna för att allt går bra!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med en ny kalender. Jag är galen i kalendrar och anteckningsböcker, älskar att sitta och skriva i såna. Ska kolla in sidan direkt. Kram

    SvaraRadera
  4. kul med en personlig kalender... hoppas den blir fullkluddrad!! kram kram kram.. ps. hemlisen kan du få veta men inte här på bloggen... mail.. va har du för adress?
    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...