fredag 16 juli 2010

Vissa somrar bloggar man... andra inte!

Denna sommaren är en sådan sommar när jag inte har lust att blogga så mycket!
Så kan det gå...

Följande har i alla fall den gångna vecka bestått av:

Jag har läst en bra bok och druckit en öl i skuggan på balkongen

Jag har sorterat babykläder (och sett väldigt förvånad ut)

Sen har jag (vi) tvättat kläderna... Garderar med ett vi så det inte verkar som att det är bara jag som jobbar här :-)

Under tiden satte vi ihop sängen till den lilla...


Såhär fint blev det med mobil som spelar kuliga sånger...



Sen lagade min fantastiska fru en massa goda pannkakor som vi åt med sylt och grädde till middag.

Just nu har vi det ganska gott. Imorgon drar vi över till Öland och hälsar på min bror med familj... Kanske dyker det upp lite mer bilder efter det. Texten kommer nog även fortsatt att utebli, åtminstone till det blir lite svalare ute så att hjärnan fungerar igen...

Och på Facebook är jag mycket mer aktiv (korta statusar, det är grejjer det) så adda mig där om du har lust!

2 kommentarer:

  1. Oj, har kanske inte varit uppmärksam men inte sett att magen e sådär stor, snart är det dags! *spännande!*

    SvaraRadera
  2. kommer du sitta och nynna på plingplong-visor från mobilen? haha, hoppas!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...