fredag 23 juli 2010

Prestationsångest

Ikväll när vi slötittade på Postkodkampen och Magdalena Graaf dök upp i rutan fick jag för mig att gå in på hennes syster Hannahs blogg eftersom det var ett tag sen jag var där. Varför gjorde jag det? Jag får jämt sån prestationsångest när jag läser den.

1. Hon gör jämt massor med kul saker o är på roliga resor.
2. Dessa resor och händelser rapporterar hon från med massor av härliga bilder.
3. På alla dessa bilder ser hon sjukt fräsch och pigg ut oavsett tid och/eller plats.

Vill också men konstaterar trött att en bild på mig just nu inte skulle platsa oavsett blogg samt att jag imorgon faktiskt lämnar Kalmar över D
dagen o beger mig till Bromölla för ett-års o namngivningskalas för gudsonen! Over and out. God natt!

1 kommentar:

  1. nu måste jag också gå in på hennes sida !!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...