söndag 25 juli 2010

Ljudboksåsikter mottages tacksamt

För att ha nåt att göra medan jag promenerar, det är ju tänkt att jag ska göra det en hel del nu, så tänkte jag köpa mig en ny ljudbok. Har tidigare lyssnat på alla Kajsa Ingemarssons böcker men har kvar Bara vanligt vatten. Någon som har läst/lyssnat på den och vill säga något om den?





För övrigt läser jag just nu Mia Törnbloms självbiografiska Så dumt! i pocket version. Shit vilken bok! Jag som tidigare inte varit ett stort fan av Mia tänker omvärdera henne när jag läst klart!

5 kommentarer:

  1. har även lyssnat på triologin dom har jag som du kan låna om du vill? kanonbra!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag läste boken för ett par dagar sedan på min semester. Den är bra, typisk feel-good, och ganska skön och rolig. Det är lite coolt också att huvudrollen innehas av en författare (Stella Friberg) så genom boken får man även följa vad HON skriver om i sin bok, förutom då vad som händer Stella runtomkring. Det är lite kul. Helt klart läsvärd om man vill ha en bok som man inte behöver tänka något när man läser. Jag har inte ljudboken och vet inte vem som läser den, men jag antar att det skulle kunna bli ganska kul om den läses bra.

    PS. Tack för din kommentar hos mig. Jag läser fortfarande din blogg, men har glömt att uppdatera i länk-listan när du bytte adress. Nu är det gjort!

    SvaraRadera
  3. jag rekommenderar varmt böcker av elisabet nemert, skitbra! jag har lyssnat på alla 5.

    SvaraRadera
  4. Jag har precis läst ut Bara vanligt vatten, och den är väl ungefär som alla Kajsa Ingemarssons tidigare böcker - lättläst och inte allt för avancerad ;-)
    Jag tyckte väl att den var sådär, men absolut läsvärd/lyssnarvärd under en regnig promenad...
    Om du gillar deckare kan jag ABSOLUT rekommendera Hypnotisören av Lars Kepler - en av de bästa böckerna jag har läst, och jag har inte hört en enda säga emot...

    SvaraRadera
  5. Åh jag tyckte Bara vanligt vatten var jättebra, som rolig feelgood-bok. Solsemester kan iofs ha förhöjt intrycket. Men det var en annorlunda handling och hon skriver ju bra.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...