söndag 18 juli 2010

Hur tänkte jag nu då? Och på Expressens löpsedel dessutom?!

Cornelia, 32: "Det är så enkelt"
Och så en före och en efterbild på mig... där man inte ser någon större skillnad trots 12 kilo mindre...
Minns ni att Expressen ringde för någon vecka sedan och ville göra en artikel...
Den är publicerad idag...


Fick redan på det för en halvtimme sedan och svängde lite snabbt och enkelt ner till macken för att se mig själv på löpsedeln med ovan nämnda citat!

Enkelt är kanske inte så det känns som det är just nu... Men jag har visst sagt så. Stackars kändisar, nu förstår jag att de måste vakta sin tunga för att inte bli felciterade...

Men kunde de inte åtminstone valt en bättre efterbild där man i alla fall ser att jag har minskat några kilon??? Carl - fotografen tog massor med fina och så har de valt den sämsta... E inte denna bättre?


Kram och godnatt på er, imorgon är det måndag och jag ska ta tag i dieten igen - det är ju så enkelt! :-)

4 kommentarer:

  1. Men visst var det skillnad på före och efter bilden!
    Bilden var därtill jättebra...
    Kram på dej kändissyster ska nog ta en autograf snart som jag kan skryta med att jag fick tidigt;-)

    SvaraRadera
  2. Såg dig allt på löpet idag! ;)
    Och jag gillar båda bilderna!:)

    SvaraRadera
  3. åh, verkligen en kanonbild! men den i tidningen var oxå fin=)

    SvaraRadera
  4. Men hur tänkte du nu? Det är ju jättestor skillnad på bilderna, den under var iofs snyggt tagen med ljuset och det men nog ser du lika liten ut på båda bilderna. Grymt jobbat, du är ju en kändis nu ;) KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...