söndag 25 juli 2010

Förnyelse och massor med inspiration

När jag började viktblogga för drygt tre år sedan trodde jag att jag var ensam. Det märkte jag ganska snabbt att jag inte var... Många viktbloggare känns det numera som man känner som sina vänner, de har hängt med länge. Många av dem är förebilder. Peppande förebilder när motivationen tryter.

Men det skadar ju inte att hitta nya förebilder, nya idéer och ny inspiration. Idag hittade jag denhär bloggen. Lysande idé vem som än kom på den. Jag har inte hunnit titta igenom alla bloggarna, bara några få, resten får jag ta lite senare. Nu har jag fått så mycket inspiration av de första två att jag måste ta itu med disken och sen komma ut på min promenad. Snacka om inspiration!

TACK!

1 kommentar:

  1. Hittade den bloggen också och håller verkligen med, man borde ha tänkt på det innan, man vet ju en del bloggar om man säger så ;) Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...