fredag 30 juli 2010

Däckad

Jepp det är vad jag har varit i dagarna två.
I onsdags morse hann vi med ett litet möte och en runda på stan. Sen åkte jag hem och däckade.
Huvudet värkte och magen krampade och mot kvällen kom febern.
Ja det var bara att ge sig, lägga sig under täcket och kurera sig.
Idag är jag på benen, magen gör fortfarande ont men det är ju inte konstigt efter de kramperna jag hade. Musklerna där under fettet har fått jobba lite för en gångs skull .

Nu tar jag det fortsatt lugnt, det har inte blivit så mycket promenader som jag velat men å andra sidan såklart inget godis så det väger upp det lite.
Och kaffe kanske någon undrar... Har jag druckit något sådant? Nej, INTE, en droppe!!!!

Nu ska jag kurera mig vidare och bara slappa.
Både kropp och själ ska få slappa!
Kram och pepp på er alla härliga läsare
(som idogt hänger i och läser min blogg trots att det inte händer nåt spännande)

10 kommentarer:

  1. Duktigt av dig att minska ned kaffemängden! Jag dricker mycket kaffe när jag är i skolan men annars så dricker jag knappt nåt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart vi hänger med. Det är väl snart dags för nedkomst?! Njut av lugnet tills dess. ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. vad skönt att du mår bättre! tack igen för grattishälsningen :)
    hoppas allt är bra med er
    kramar
    Pilla

    SvaraRadera
  4. Skönt att du mår bättre :) Duktigt med kaffet, skulle ALDRIG klara det! Kram

    SvaraRadera
  5. Jag slutade att dricka kaffe tvärt en gång ....hade huvudvärk som inte var av denna världen... hemsk vill säga ... kaffe är ett gift men jag dricker bara på morgonen max 2 koppar ....Kanske en kopp extra på helgen...
    du har så rätt vad är det för eländigt man trycker i sin kropp!!!

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du är pigg och glad igen!

    SvaraRadera
  7. Du är fantastisk som alltid Cornelia :)

    SvaraRadera
  8. Hoppas du mår bättre idag.

    Detta är en hälsning från en gammal viktbloggare som peppade dig och blev peppad av dig 2006/2007. Länge sen. Tänk vad tiden går. Hittade tillbaka till dig via Viktbloggar tror jag, eller om det var länken när jag kikade på min gamla viktblogg.

    Hoppas allt är bra med dig, grattis till tillökningen som komma skall och grattis även till att ni blivit fru och fru, härligt att läsa.

    Elin

    SvaraRadera
  9. nu är vi långt in i aug o jag saknar dig! blogga!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...