lördag 12 juni 2010

Välkommen till min nygamla blogg

Ja det här har jag funderat på ett tag.
Byta blogg eller inte byta blogg, behålla historien eller inte behålla historien?
Jag har bestämt mig för följande:
2. Jag behåller min historia. Jag tar med mig allt (eller nästan i alla fall) från den gamla bloggen och hit.

Varför då byta blogg när jag vill ha med mig historien.
För att jag är färdig med Caramia-bloggen. När jag startade den för drygt tre år sedan tänkte jag först inte skriva ut mitt namn, det gjorde jag inte heller den första tiden. Jag hade dålig fantasi och valde namnet efter Måns Zelmerlövs melodifestivalsbidrag med samma namn. Nja funkar inte riktigt längre. Underbenämningen "verklighetens Bridget Jones och kampen mot kilona" stämmer dessvärre fortfarande om någon undrar :-)

Så nu är det dags att säga tack och hej till den bloggen och välkommen till denna nya.
Den skrivs under mitt nya namn, det namn jag och min fru J har tagit tillsammans efter vår vigsel. Det känns som en fräsch nystart men med historien liggande bakom mig. Det är ju trots allt mitt liv de senaste åren och det vill jag inte byta ut.

Denhär bloggen är ännu inte riktigt klar. Jag håller på att uppdatera alla blogglistor och kanske fixar jag till layouten lite också... men det kommer. Vi är fortfarande lite bröllopsrusiga min fru och jag. Nyligen hemkomna från några härliga dagar på spa försöker vi nu komma tillbaka till vardagen. Och på vilket sätt gör man det bättre än genom bloggen.

Ha en härlig kväll mina bloggvänner. Snart är jag tillbaka i vardagen igen med nya mål och planer. Men några timmar till är jag kvar i min bröllopsbubbla.

Här är hon min fru. Den vackraste! Tack för några underbara dagar i vår bröllopsbubbla!


PS! Ni glömmer väl inte att uppdatera era länklistor till den nya bloggen, bli mina fans här till höger och lägga till mig på bloglovin!

3 kommentarer:

  1. Ny blogg, jag gillar det! Och med nya design-fliken är det aslätt att fixa till bloggen=) Heja heja!

    Ps. Om du vill hjälper jag dig med headern/redigering=)

    SvaraRadera
  2. Klart jag följer med över :)
    Lycka till i nya livet!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag blev rädd där för en sekund. "Naj. Inte sluta blogga" men sen hann jag läsa ett par ord till och insåg att du bara skulle flytta. Bra där.
    Jag uppdaterar mina länkar och hänger med dig och din lilla gravida fru på nya äventyr. :)
    Kram kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...