tisdag 15 juni 2010

Städa städa varje... tisdag...

Har städat och pysslat och grejjat hela dagen lång.
Och så har jag tagit hand om min lilla fru som bara har vilat och tagit igen sig.

Matmässigt har dagen varit helt OK också.

Frukost:
ICAs vaniljyoghurt med jordgubbar i. En smörgås God form med ost och kalles randiga.
Lunch:
Sprödbakad torsk med minimorötter och kall dillsås
Middag:
Kycklingwook med jasminris
Det lilla extra:
Kommer alldeles strax att unna mig lite glass medan jag läser min nya Amelia.

Har inte fyllt i checklistan idag heller... Har varit lite mycket annat att pyssla med.
Kanske fyller jag i både idag och imorgon imorgon.
Om jag orkar.
Jag har ju trots allt sommarlov.
Dumt att anstränga sig för mycket...
Kram och pepp därute

2 kommentarer:

  1. Jag ska ocskå läsa nya amelia och avnjuta en god kop rabarber grädd te men först ska jag kolla runt på alla bloggar!

    SvaraRadera
  2. Ser ut som om det varit en bra dag :) Duktigt! :) Peppkram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...